TBC

Kompleksowy trening wytrzymałościowo-wzmacniający. Część aerobowa poprawia kondycję, wydolność oddechową i przyspiesza krążenie, dzięki czemu skóra staje się jędrniejsza i ładniejsza. Część wzmacniająca (z wykorzystaniem przyrządów takich jak step, hantle, gumy, obciążenia) uruchamia mięśnie górnej i dolnej części ciała pozwalając na wymodelowanie całej sylwetki.

Zdrowy kręgosłup

Trening skupiony na wzmocnieniu mięśni biorących udział w stabilizacji kręgosłupa będący niezbędną profilaktyką w dbałości o prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie, jednocześnie ucząc prawidłowych nawyków ruchowych.

Pilates

– zajęcia prozdrowotne, w których wykorzystuje się elementy jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Celem jest rozciągniecie uelastycznienie wszystkich mięśni ciała, odciążenie kręgosłupa, poprawy postawy oraz obniżenia stresu.

Zumba

Gorące rytmy, energetyzująca muzyka, pozytywna energia i emocjonalna euforia – aż trudno uwierzyć, że wystarczy godzina aerobiku, by poczuć się jak na latynoskim parkiecie. Sedno jednak w tym, że nie chodzi o zwykły aerobik, ale o zajęcia Zumby. Pod tą tajemniczą nazwą kryje się innowacyjna metoda łącząca fitness z tańcami latynoskimi. Metoda, która zrewolucjonizowała rynek fitnessu i zamieniła zwykły trening w gorącą imprezę.

TRX

To trening funkcjonalny w grupie, gdzie ćwiczymy z ciężarem własnego ciała przy pomocy specjalnych pasów. Trenując całe ciało, poruszamy wszystkie najważniejsze mięśnie, pozwalając im na równomierny rozwój.